Friday, March 28, 2008

HOE WERKT HET?

In plaats van veel fotos en prijzen om op internet te laten tonen, heb ik een persoonlijke dienst en offerte gekozen, dit wil zeker en vast een beter antwoord aan uw aanvraag geven.

Als U mijn diensten wil gebruiken, A.U.B. stuur mij de volgende inlichtingen en ik wil persoonlijk binnen de 72 uren antwoorden (nodige tijd om al mijn makelaars- agentschappen en bouwonderming- partners te raadplegen).

EIGEDOM:

Appartement + aantal slaapkamers
Rijhuis +aantal slaapkamers
Privaat huis of villa + aantal slaapkamers (optie: garage, zwembad, tennisveld, andere…)

LOCALITEIT:

Streek van de Algarve, stads naam. Kijk Algarve plan:

http://geo.algarvedigital.pt/Default.aspx

Met zeezicht
Geen zeezicht maar bij het strand (max. 1 KM bijvoorbeeld.)
Stad centrum
Niet aan de kust, binnenland.

BUDGET:

Laagste en hoogste prijs begroting.

Stuur uw aanvraag door aan:
pat.dufer@hotmail.com
en ontvangt U alle gewenste inlichtingen over prijzen en diensten

Dank U voor uw vertrouwen